Follow???

Music falling down

Sunday, May 24, 2009

Mei punye story~


Erm2... Mei punye story???
hahaha...Mei byk menda terjadi...Esp Mei ni la aku mendaftar di Kolej Matrikulasi Johor...
Besela mula2 mesti ade mggu orientasi kn...
Kalau nk tau, kitorang mst pki tudung yg d beri n baju slama sminggu...
Kirenye, tudung n baju sama jek sume org...
klakau kan... alah, nsib baik baju n tudung cntik...
tudung bawal satu tuh! kehkehkeh...
keyh, lps mggu orientasi, kami memulakan pmbljrn...
Semester ni aku amik sbjk teras n tmbhn sn informatik, bi, koku...Sem 2 nanti aku amik sbjek teras tmbhn agama dgn dinamika kmhrn...
er, aku bdk hayat...
praktikum 4, kuliah satu...
keyh, ksmpulan nye, okla utk stakat nih...
aku dpt catch up study n dpt revise balik...
erm2... aku enjoy dak2 praktikum aku best2...
Ptg2 kitorang g riadah together- gether(rosakkn bhsa)... Bdn sihat, otak cergas!
erm, group study aku ade 6 org.... Ketua dak leman, penolong dak Wawa n SU dak Nida.
Kire nye, awl2 dh de perancangan la... Aku kt cni mang xsuke buang masa, sb aku kn bdk baik... ihehehe...Ptg dh riadah, mlm plak aku g library lah kol 8-10...Almaklumlah, aku x beli buku rujukan...Aku tatau nk bli buku yg mane... lgpun aku x suke buku tempatan...
so, aku g library utk pilih buku international...Bagus taw sbna nye... But, buku lthn aku bli la utk bio n maths... Erm, utk kimia aku lom ade lg sb dh byk lthn aku ade koleksi nye... lecturer bg.
korang nktau x ktu Bi la yg plg digeruni...sbna nye, bi ni utk MUET... Kitorang kena speaking dpn sume org n time tu la tebelit2 lidah...hahaha... erm, aku ape kesah... bantai ajela... hehehe~
keyh, aku nk continue study...daa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...