Follow???

Music falling down

Wednesday, May 6, 2009

~HALA TUJU~


stiap org mempunyai wawasan yg tersendiri...
begitu la juga dgn aku...
wawasan aku adlh "mujahadah & tulus prinsip utama
manakala kejayaan gemilang mnjd sasaran"
hm, korang ade moto tak?
moto aku adlh
"mnjd yg trbaik dlm klgn trbaik"
dh lame aku pgg moto nih...
dh tentu la smua org impikan mcm tu...
di sini, aku ingin memperkatakan ttg stu ayt
"nothing impossible!"
kita hndaklah sntiasa dlm keadaan yakin & tenang
bkn ke tenang itu pokok kbhgiaan...
Allah itu Maha Pemurah...
kita hendaklah sntiasa yakin kpd-Nya...
percayalah, Allah pasti mnjanjikan yg trbaik buat
hamba-Nya yg brtaqwa...
"wayarzukhu min haisulaa yahtasib!"
Allah mengurniakan rezekiyg tdk d sngka2...

renungkanlah mutiara kata:
tdk ada org yg brjaya dlm keadaan
dirinya tdk bersedia utk berjaya,
kalau dy brjaya, itu bukan
kejayaan tp kebetulan...
tiada siapa yg plg pndi & bodoh
di dunia ini , krn stiap yg pandai boleh
menjadi bodoh dan stiap yg bodoh
bole mnjd pandai...
akal itu adlh menteri yg menasihati
hati itu ialah raja yg menentukan , harta
itu tetamu yg akn berangkat ,
kesenangan itu satu masa yg di tgglkn...
kegagalan itu adlh ubat @ ibu
kpd kejayaan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...